Vizyon ve Misyon
Etik ilkelerden asla ödün vermeden seçkin kadrosu ile bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden; hasta, hasta yakını ve çalışan memnuniyeti odaklı, ulusal kalite standartlarında hizmet anlayışı ile hizmet veren, bölgemizin örnek hastanesi olmak.
Etik ilkeler ve kalite standartları doğrultusunda bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip ederek; hasta ve çalışan güvenliğini ve memnuniyetini ön planda tutan, hasta haklarına saygılı, çevreye duyarlı, nitelikli sağlık çalışanlarıyla, sürekli eğitim ve gelişim çabasıyla toplumsal faydayı gözeten bir yaklaşımla etkin, etkili, verimli, güvenilir, güler yüzlü, toplumun yaşam kalitesini yükselten sağlık hizmeti sunmaktır.
DEĞERLERİMİZ
İnsani değerleri önemsemek
Hasta sağlığı ve güvenliğine önem vermek
Bilimsel ve araştırmacı olmak
Herkese eşit ve hakkaniyetli yaklaşmak
Teknolojik olmak
Etik ve güvenilir olmak
Etkili ve bütünsel olmak
Şeffaf ve samimi olmak
Mükemmeliyetçi olmak
Çalışanların gelişimine ve memnuniyetine önem vermek
Yenilikçi ve çağdaş olmak
Empati yapmak
Amaçlar:
Yüksek nitelikli hasta bakımı ve tedavi hizmetlerini düşük maliyetle üretmek ve bunu ihtiyaç sahiplerine sunmak, gelirden ve hastalardan sağlanan gelirleri en ekonomik şekilde kullanarak daha çok sayıda hastaya hasta bakımı ve tedavi hizmeti üretmek, Milli düzeydeki istihdam politikasına, ekonomik ve sosyal kalkınmaya katkıda bulunmak için en son tıbbi ve teknolojik bilgilere dayalı eğitim ve araştırma metotlarını kullanmak.
Modern çağın gereklerine ve memleket gerçeklerine uygun, süratli, disiplinli, üstün kaliteli ve ekonomik bir hastane işletmeciliği sağlamak
Hedeflerimiz
En ileri bilgi ve teknolojinin yeterli düzeyde ve konforlu bir ortamda sunulduğu, hasta odaklı bir hastane işletmeciliği ile örnek bir model oluşturan, bölgesel düzeyde tanınan ve tercih edilen, hasta ve çalışan memnuniyetinin en üst düzeye ulaştığı mükemmel tıbbi bakım hizmetleri ile konforlu otelcilik hizmetlerinin birbirini tamamlayacak şekilde sunulduğu, lider bir sağlık kuruluşu olmayı hedeflemektedir.
Kalite politikamız
Ulusal ve uluslararası kalite standartlarını benimseyerek yönetimsel destekle, hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı, ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak sürekli eğitimle gelişmeyi destekleyen yüksek kaliteli hizmet sunmak , kalite yönetim sisteminin sürekliliğini sağlamak ve çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere kurulmuştur.
Yönetim politikamız
Gizlilik, açıklık, eşitlik,mahremiyet ilkelerine bağlı kalarak bütün yasal sorumlulukları yerine getirmek. "Biz" ruhunu kurum kültürü olarak benimsemek. İnsan odaklı hizmet vermek. Yönetim süreçlerine bütün grup çalışanları ile birlikte karar vermek
Çevre Politikası
Ulusal mevzuat ve uluslararası standartlara göre çevreyi koruma ile ilgili yükümlülüklerin yerine getirmek
Doğal kaynakların korunması ve enerji tasarrufunun gerçekleştirmek
Tüm çalışanlarımızın çevre konusunda bilinçlendirmek ve eğitmek
Atıkların azaltılması, kaynağında doğru ayrıştırılması, mevcut atıkların çevreye zararının en aza indirmek,
Oluşan tüm atıkların sadece yetkilendirilmiş firmalara teslim etmek,
Çevreye olan etkilerin minimum düzeyde tutmak